Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 

 


» Garanciális ügyintézés

Garanciális ügyintézés folyamata


Sajnálattal értesülünk a meghibásodásról.

Meghibásodás esetén az alábbi űrlapot kitölteni szíveskedjen , mellyel elindul a garanciális ügyintézés.  A feldolgozást követően munkatársunk felveszi  Önnel a kapcsolatot az űrlapon megadott elérhetőségek egyikén.

 

FONTOS!

 

  • Várjon míg munkatársunk felvette Önnel a kapcsolatot, adategyeztetés céljából.
  • Ezután kerülnek rögzítésre adatai.Ezt követően -emailben-  kap tájékoztatást a meghibásodott termék szervizpontra való juttatásáról.
  • Amíg fel nem vesszük Önnel a kapcsolatot, addig ne küldje vissza a terméket.
  • Csak sértetlen terméket áll módunkban garanciális ügyintézésre átvenni.
  • Amennyiben az űrlapon nem adta meg a számla sorszámát úgy kérjük mellékelje a csomagban a vásárlást igazoló számla eredeti példányát! A termék jótállási jegyét mellékelje amennyiben tartalmazta a csomag.
  • A termék visszajuttatása a vásárló feladata és költsége, a kicserélt vagy megjavított termék visszajuttatása természetesen a cégünket terheli.
Garanciális Űrlap
Vásárló neve: *
Cím: *
Telefonszám: *
Emailcím: *
Termék megnevezése: *
Vásárlás dátuma: *
Számla sorszáma: *
Hiba pontos leírása: *
 

 

YTJhODZkND